WIRELESSLAN.GR, ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ

Οι παρακάτω Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης (Όροι & Προϋποθέσεις) ισχύουν για όλες τις πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών (προϊόντων) από την wirelesslan.gr , των θυγατρικών και των θυγατρικών της σε εσάς (ο πελάτης).

ΠΕΛΑΤΕΣ (Ορισμός)
Ο καθένας έχει δικαίωμα να δώσει την παραγγελία του στην wirelesslan.gr.  Οι πελάτες θα πρέπει να θεωρείται ότι έχουν αποδεχθεί αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις, πριν καταχωρήσουν μια παραγγελία στην wirelesslan.gr.

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΟΣΟΤΗΤΑΗ Η wirelesslan.gr δεν έχει καμία ελάχιστη ποσότητα ή ποσό σε  ευρώ για τις παραγγελίες για τους υπάρχοντες πελάτες. Ωστόσο, σας ζητούμε να χρησιμοποιήσετε καλή κρίση. Μια χαμηλή αξία στοιχείου ή ποσότητα μπορεί να σας κοστίσει πολύ στο να σας αποστείλουμε τα είδη.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Η wirelesslan.gr δεν θα δεσμεύεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται από τον πελάτη, εκτός εάν προηγουμένως συμφωνηθεί από τη διαχείριση wirelesslan.gr γραπτώς. Εκτός αν συμφωνηθεί εγγράφως, η παράδοση θα γίνει σύμφωνα με την πολιτική αποστολής για την ημερομηνία της παραγγελίας. Όλες οι αποστολές των προϊόντων θα είναι FOB σημείο προέλευσης. Η ασφαλιστική κάλυψη, το κόστος μεταφοράς και όλα τα άλλα έξοδα που ισχύουν για την αποστολή από την wirelesslan.gr στον τόπο παράδοσης του Πελάτη θα είναι η ευθύνη του πελάτη. Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει το κατάστημα, καλώντας  εντός επτά (7) ημερών μετά την παράδοση του για τυχόν ελλείψη ή απόρριψη. Εάν ο πελάτης δεν δώσει τέτοια ειδοποίηση θα θεωρείται αποδοχή του συνόλου της εν λόγω παράδοσης. Έγκριση από κάθε σύντομο ισχυρισμό αποστολής είναι της wirelesslan.gr αποκλειστική αρμοδιότητα και διακριτικότητα. Σε περίπτωση που ειδοποιήθούμε έγκαιρα, η wirelessla.gr θα αντικαταστήσει το χαμένο ή κατεστραμμένο προϊόν ή θα εκδώσει ένα πιστωτικό σημείωμα κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια.

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ(Store Pick-up)
Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να παραλάβει το προϊόν από το φυσικό κατάστημα, ο τιμοκατάλος των προϊόντων διαφοροποιείται. Για τις τιμές στο κατάστημα ισχύει προσαύξηση 5% (για όλα τα είδη).


Αξιώσεις αποζημίωσης
Εάν ένα στοιχείο έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά σας παρακαλούμε να ενημερώσετε τον οδηγό της παράδοσης αμέσως. Παραγγελίες (τόσο λεκτική/προφορική και σε απευθείας σύνδεση μέσω διαδικτύοθ) που γίνονται στην tplink.gr δεν είναι ασφαλισμένες, εκτός εάν το ζητήσετε εγγράφως (είναι ασφαλισμένες στον βαθμό ασφάλισης που τα ασφαλίζει ο εκάστοτε μεταφορέας). Όλα τα στοιχεία πρέπει να ελέγχονται κατά τη στιγμή της παράδοσης. Οποιαδήποτε παράλειψη κοινοποίησης στην tplink.gr ενός ελαττωματικού προϊόντος μέσα σε 3 ημέρες από την παραλαβή μπορεί να χάσετε την αίτησή σας στην εταιρεία μεταφοράς. Η  wirelesslan.gr δεν είναι υπεύθυνη για ελαττωματικά προϊόντα που δεν είναι ασφαλισμένο. Πελάτης είναι υπεύθυνος να διατηρήσει όλα τα υλικά συσκευασίας που απαιτούνται για την επιθεώρηση από το φορέα αποστολής. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση του αιτήματός σας.
* ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ *: Ακόμα κι αν υποψιάζεστε βλάβη, γράψτε “πιθανές κρυφές ζημιές” στη φορτωτική. Με τη δήλωση αυτή θα είστε σε θέση να υποβάλετε αίτηση στην μεταφορική εταιρεία θα μπορεί ανακαλύψετε αργότερα την βλάβη.

ΑΠΟΓΡΑΦΗ / BACK ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Η wirelesslan.gr κάνει το καλύτερο για να διατηρήσει τα επίπεδα των αποθεμάτων για τα περισσότερα είδη σε προσφορά προϊόντων μας. Αν ένα στοιχείο έχει εξαντληθεί εμείς θα σας ενημερώσουμε άμεσα και να κάνουμε το καλύτερό μας για να ενημερώσουμε για την προβλεπόμενη ημερομηνία παραλαβής με βάση το χρονοδιάγραμμα παράδοσης που μας παρέχεται από τον κατασκευαστή. Επιπλέον, θα κάνουμε το καλύτερό μας για να σας ενημερώσουμε για τις καθυστερήσεις κατασκευής που περιέλθει στην αντίληψή μας. Να είστε σίγουροι ότι θα εκπληρώσουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό. Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε ένα στοιχείο που δεν κάνουμε συνήθως απόθεμα, ή ένα που δεν μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να είναι ειδική παραγγελία για εσάς. Ειδικές παραγγελίες είναι μη-ακυρώσιμες και δεν επιστρέφονται και απαιτούν πλήρη προπληρωμή. Δεχόμαστε ευχαρίστως προπληρωμένη προηγμένες εντολές για να εγγυηθούμε το μελλοντικό απόθεμα.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Η wirelesslan.gr σε πρώτη βαθμίδα παρέχει τεχνική υποστήριξη για όλα τα προϊόντα που προσφέρει ο κατασκευαστής που έχει παράσχει εκπαίδευση. Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο λογαριασμού σας ή ένας από τους ανθρώπους των πωλήσεων μας, οι οποίοι μπορούν να σας βοηθήσουν με τις ερωτήσεις σας. Να είστε έξυπνοι, ορισμένοι κατασκευαστές απαιτούν συμβάσεις παροχής υπηρεσιών που θα αγοραστούν με τα προϊόντα τους να λαμβάνουν τεχνική υποστήριξη. Σας συνιστούμε να διαβάσετε το εγχειρίδιο για όλα τα προϊόντα πριν από την κλήση σας για την τεχνική υποστήριξη.
ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ TPLINK.GR. ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ που εμπορεύεται η και αντιπροσωπεύει. Η WIRELESSLAN.GR ΑΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΡΗΤΗ Ή ΣΙΩΠΗΡΗ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ, ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΟΠΟΙΩΝΔΗΠΟΤΕ ΥΠΟΔΗΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΟΤΗΤΑΣ Ή ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η WIRELESSLAN.GR  ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΩΛΕΙΑ, ΖΗΜΙΑ Ή ΚΟΣΤΟΣ Ή ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Η WIIRELESSLAN.GR ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ, ΚΕΡΔΩΝ, ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Ή ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ, ΕΜΜΕΣΗ, ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΗ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ Ή ΠΟΙΝΙΚΗ ζημιές, που προκαλούνται ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ, ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Ή ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, Ή ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ TPLINK.GR ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΖΗΜΙΕΣ. Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΞΙΩΣΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ PRICILESS ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΕΓΓΥΗΣΗ, ΑΜΕΛΕΙΑ Ή ΑΛΛΗ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ, ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ Ή ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ, Ή ΑΛΛΩΣ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ  ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ WIRELESSLAN.GR ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΗ που υπερβαίνει την τιμή αγοράς ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΩΣΗ.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας ενός έτους από την ημερομηνία αγοράς. Μέσα σε αυτό το διάστημα, προκειμένου να επιστραφεί ένα προϊόν για τεχνικό έλεγχο/επισκευή/αντικατάσταση θα πρέπει να συμπληρωθεί ή φόρμα RMA που υπάρχει στην σελίδα με την οποία θα μας γνωστοποιείτε το μοντέλο του προϊόντος, τον σειριακό του αριθμό (αυτόν που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία) και μία περιγραφή του προβλήματος.

Μετά την συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και  αφού λάβετε την σχετική ενημέρωση, τότε και μόνο τότε μπορείτε να αποστέλλετε τα προϊόντα προς επιστροφή. Τα έξοδα αποστολής τους βαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα επιστροφής στον πελάτη επβαρύνουν την εταιρεία μας.

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα (τροφοδοτικά, καλώδια, κλπ). Προϊόντα/Συσκευές οι οποίες έχουν ανοιχτεί ή από τις οποίες λείπει το αυτοκόλλητο όπου αναγράφεται ο σειριακός αριθμός, ή που επιστρέφονται σε μη ασφαλή συσκευασία δεν θα γίνονται αποδεκτές. Προϊόντα τα οποία αδυνατεί το τεχνικό μας τμήμα να επισκευάσει, αποστέλλονται στην κατασκευάστρια εταιρεία  για έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση. Για τα προϊόντα που διαπιστώνεται ότι δεν έχουν τεχνικό πρόβλημα θα υπάρχει χρέωση αναίτιου τεχνικού ελέγχου (20,00 ευρώ + φπα).

Η εγγύηση δεν καλύπτει τα εξής:

  1. Μηχανικές βλάβες στην συσκευή (στο σύνολό της ή σε εξαρτήματά της. Επίσης, η πρόκληση οποιουδήποτε είδους βλάβη:σκουριά, υγρασία ή άλλη αλλοίωση λόγω υγρού ή αερίου παράγοντα.
  2. Καμμένες θύρες internet (LAN) 
  3. BRICK(τουβλοποίηση, “κόλλημα”) στην διαδικασία firmware upgrade

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

1-5 εργασιμες ημερες

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

2-5 εργάσιμες ημέρες

ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

3-20  εργάσιμες ημέρες

ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ

5 ΕΩΣ ΚΑΙ 90 εργάσιμες ημέρες καιτά την διακριτική τους ευχέρεια

*Οι χρόνοι ενδεχομένως να διαφοροποιούνται ανάλογα με τη χρονική περίοδο.

Διεύθυνση αποστολής:

Wirelesslan.gr

Γεωργίου Μπάλογλου 3

Θεσσαλονίκη, τκ 546 29

2310 510030